SZKOLENIA

Hotelarstwo jet branżą o bardzo wysokich wskaźnikach rotacji. Zachowanie stabilnego poziomu świadczonych usług w takich warunkach wymaga sporo pracy. W jej części możemy pomóc o ile podzielasz pogląd, że szkolenia to inwestycja a nie koszt.

Mobilność pokolenia Y i ich naturalna skłonność do kolekcjonowania życiowych doświadczeń sprawia, że korzystamy w hotelu z ich wiedzy i kreatywności krócej niż zakładaliśmy. Kluczem jest retencja wiedzy i motywacji w zespole

Oferowane szkolenia cechuje indywidualna organizacja a programy dopasowane są do konkretnych potrzeb, po wcześniejszej ich analizie.

Istnieje możliwość DOFINANSOWANIA szkoleń ze środków unijnych (przy spełnieniu wymaganych kryteriów). Szkolenia mogą być realizowane jednorazowo, cyklicznie lub jako intensywny program przygotowania nowego zespołu do pracy.

Finanse:

Prognozowanie przychodów / budżetowanie w hotelu
P&L i kontrola kosztów w hotelu

Operacja:

Dział rezerwacji i recepcja – skuteczna organizacja pracy
Dział Służby Pięter – skuteczna organizacja pracy
Standardy rozmowy rezerwacyjnej / test call
SOP – księga standardów operacyjnych

Personel:

Obsługa trudnego gościa / asertywność
Interkulturowy pracownik hotelu
Coaching zespołu
Lider / motywacja w zespole
Zarządzanie czasem i zadaniami
Efektywne delegowanie

Sprzedaż i Marketing:

Skuteczna sprzedaż usług hotelowych (wkrótce)
Zarządzanie sprzedażą w internecie  (wkrótce)
AdWords

Gastronomia:

Organizacja bankietów
Prezentacja dań – warsztaty (wkrótce)